Treningsformer 2018

Soft (for deg som vil trene mykt og hensynsfullt for ledd og muskler)

Basis (skånsomt - bygger opp styrke, kondisjon og bevegelighet fra grunnen)

Middels (litt mer krevende styrke – og kondisjonstrening. Effektivt og variert)

Puls Middels (litt mer puls – hopp og spenst)

Intervall Flex (tøff kombinasjonstime for kondisjon, styrke og bevegelighet)

Core (funksjonell trening med fokus på styrke, stabilitet og balanse)

Yoga (fysisk, rolig og meditativ trening)

Sirkefys (funksjonell, sportslig sirkeltreninger i stasjoner)

Vektstang (effektiv og utfordrende styrketrening)

FloweRide (er en trening på middelsnivå med herlig flyt, sømløse overganger, tydelig energiveksler og kontraster- som gir dynamikk i både musikk og bevegelser. Treningen byr på kraft,flyt og en og annen overraskelse) Timen kjøres på noen av rullerings timene.

Enkeljympa (trening med musikk tilrettelagt for utviklingshemmede)

 

UTE

Joggetrening (Utetreningens klassiker – for nybegynnere og videregående)

Cross (variert ute trening med løping og styrke) 


Sist endret av: Inger Helenedatter Vormestrand. Sist endret dato/tid: 27.12.2017 14:29:22

Anteo utvecklas av Defendo Sverige AB, 2007-2018 #95